Tuesday, 6 December 2011

Konflik Suami Isteri

Rumahtangga Minah dan Wahid selalu mengalami krisis..Tidak kira siang atau malam .. mereka selalu bertengkar<-- lbey kurang laa.. Wahid berkate "Kalau aku mati aku jadi hantu pastuuh aku korek tanah, aku cekik kau!!"

jirannya terdengar lalu terkejut berok ...jirannye ketakutan kerane Wahid mempunyai Ilmu Hitam..
Beberape hari berlalu,
Minah dikhabarkan  Wahid ditemui mati.. akibat langgar lari,..Walaopon benci, tetapi Minah ttp menguruskan pengebumian jenazah suaminya itu..

jirannya bertanye kpd Minah " kau x takot ke minah, nnti suami kau korek tnh pastuh cekik kau ?"

minah menjawab selamba "x"

jirannye berase hairan .. dan bertanye kpd minah
"mengape kau x takot Minah?"

Minah menjawab " aku da tnm dye mengadap ke bawah.."

kawin dgn mudah

Tutorial untuk Kahwin Dengan Mudah



cara ini adalah dengan menggunakan facebook
1- pergi ke edit profile
2- click featured people
3-nampak relationdhip status kan???
4-click married
5-lepas tu pilih pasangan korang dan save changes
6-tunggu pasangan korang terima nikahnya

senang kan hanya 6 langkah je untuk kawin pada masa sekarang...
perkahwinan sejenis pun xda yang boleh halang...

camera phone

inilah ciptaan terbaru

gadis serba tahu..

Melihat anak remajanya yang sudah beranjak dewasa, Si Ibulalu mendatangi anak gadisnyai yang sedang berehat di biliknya.
Setelah berbual tentang beberapa hal, si ibu berkata "Mama pikir sudahwaktunya kita membicarakan tentang seks"
Si anak gadis terus bangkit duduk, dan dengan mata bersinar-sinarr dan nadabersemangat dia berkata, "Okey Ma. Sekarang apa yang Mama ingin tau tentang seks?"
Si Mama terus jatuh pengsan [si anak lebeh thu dri emaknya]

millionaire

A man asked a millionaire philosopher:

Man : How long is a million years to you?
Millionaire : A million years is like a minute

Man : How much is a million dollars to you?
Millionaire : A million dollars is like a cent

Man : Could you give one cent
Millionaire : In a minute

3 beradik

3 orang adik beradik China bernama (Bu, Chu dan Fu ) telah bersama-sama berpindah
ke Amerika untuk memulakan hidup baru.
Jadi mereka telah sepakat untuk menukarkan nama mereka untuk lebeh berbau ke Amerikaan.

Bu telah menukar namanya kepada Buck dan Chu telah menukar namanya kepada Chuck.
Malangnya Fu telah dihantar kembali balik ke mainland oleh imigresen.
nape ye ?

Fire Extinguisher












Apabila beberapa orang pekerja sebuah restoran nasi kandar menghadiri satu Seminar Kebakaran & Keselamatan di Penang, mereka melihat pegawai bomba membuat demonstrasi memadam kebakaran menggunakan alat pemadam api (fire extinguiser) dengan begitu berminat sekali.

"Cabut pin ini seperti mencabut pin bom tangan," pegawai itu menerangkan. "kemudian tekan di sini untuk mengeluarkan 'foam'nya." terang pegawai itu lebih lanjut.

Tidak lama kemudian, seorang pekerja restoran nasi kandar berkenaan telah dipilih untuk mengawal kebakaran di tempat letak kereta.

Disebabkan kegugupannya, dia terlupa untuk mencabut pin alat pemadam api tersebut. Pegawai itu kemudiannya memberikan klunya, "Ingat !, seperti bom tangan.". Seperti timbul satu keyakinan baru kepada pekerja restoran nasi kandar itu, ia pun dengan segera mencabut pin dan melontarkan alat pemadam api itu ke dalam kawasan kebakaran tersebut.

Hamzah dan Makwernye..

Nora menjemput pakwenya.. Hamzah untuk pergi kerumah berjumpa kedua ibubapanya sambil makan malam..Kalau Hamzah bersetuju.. Nora berjanji akan tidur bersamanya selepas makan malam tersebut.. Setelah berfikir agak lama.. akhirnya Hamzah bersetuju dan membuat beberapa persiapan... Dia lalu pergi ke sebuah farmasi dan bertemu dengan pemilik farmasi tersebut untuk meminta nasihat dan tunjuk ajar...


Hamzah : "Pakcik.. Malam ni.. buat pertama kalinya saya akan meniduri kekasih saya jadi saya ingin membeli ubat yang paling baik untuk menguatkan ketahanan dan mempercepatkan ransangan..saya juga ingin.. membeli kondom yang paling tahan.."



Pemilik Farmasi : "Berapa banyak kamu mahu kondomnya?"



Hamzah : "12 keping.. kerana saya mahu mengulangi sebanyak 12 kali"



Selesai berurusan di Farmasi tersebut... Hamzah terus balik ke rumahnya... Malam pun tiba.. Di Rumah Nora... Hamzah duduk di sisi makwenya itu..berhadapan dengan kedua orang tua Nora... 30 minit berlalu.. Hamzah banyak tunduk dan malu-malu.... akhirnya selesai makan malam... Nora berbisik pada Hamzah...



Nora : "Saya tidak menyangka yang abang ni pemalu orangnya.. tapi bagus juga.. mesti ayah tidak ada alasan untuk menolak perkahwinan kita nanti...'



Hamzah : (Sambil berbisik) "Abang tak sangka.. ayah awak tu rupanya seorang pemilik Farmasi..'

Ubat Cerdik [kutt]


Ubat dan Tahi

Dua orang kanak-kanak bermain-main di kawaan padang rumput. Semasa melintasi selonggok ranting kayu, mereka terjumpa tahi arnab bersepah-sepah.

“Eh hapa ini, macam pil laa…”
...

“Oh…inilah Pil Cerdik. Sapa-sapa yang makan pasti akan menjadi cerdik.”

Budak itu pun makan, “Erghk…rasa macam tahi la…”

“Haaa.. ngko sudah pun menjadi cerdik..Pandai beza yang mana satu tahi. Sebab aku tak tau nak bezakan yang mana satu tahi” kata budak yang satu lagi.

bieber tue..

   inilah ape yg akan terjadi..

Najwa Latip n Lady Gaga


Perbualan Antara Najwa Latif And Lady Gaga ..

Gaga: Hi Najwa. Berapa umur awak?

Najwa: Hi Gaga. Saya berumur 16 tahun :)
...

Gaga: Awak sangat muda! Nanti dah besar nak masuk 'U' tak? kalau nak masuk 'U', 'U' dkt mana?

Najwa: Saya nak masuk 'U-tube'

Gaga: @*#$%^!@# $%^&*

p/s: hahha.. u-tube pun U gak la..ekeke

Laman Muke Buku


Cikgu: selamat berkenalan....
Murid baru: kite Berkenalan hanya dalam laman muka buku....

Cikgu: sat gi cikgu hantar kau dekat guru besar baru tau...
Murid baru: Kau hantar pesan dan suruh aku terima kamu ooohh uwouwo
...
...
Cikgu: aku sakit hati dah ni
Murid baru: hati ku rasa sesuatu

Cikgu: cikgu kan kata dah nak hantar kamu dekat guru besar
Murid baru: dan pabila kau kata kau mau jumpa aku

Cikgu: sudah! tolong diam!
Murid baru: ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju huwoohuwoho

Cikgu: bdk ni mmg nk kena buku lima ngan aq ni!
Murid baru: itulah cinta yg satu..cinta di buku lima..

Cikgu:!@#$%@?

; p/s ini lah bahananya bila dah suka sngt lagu CINTA MUKA BUKU

cerita Shin Bei

ALASAN TERBAIK SHIN BEI :-
Guru : Kenapa awak lambat?
Shin BEI : Kerana sebuah papan tanda.
Guru : Papan tanda mana ?
Shin BEI : Yang ada tulisan, "Sekolah di hadapan, jalan perlahan".