Tuesday 6 December 2011

Konflik Suami Isteri

Rumahtangga Minah dan Wahid selalu mengalami krisis..Tidak kira siang atau malam .. mereka selalu bertengkar<-- lbey kurang laa.. Wahid berkate "Kalau aku mati aku jadi hantu pastuuh aku korek tanah, aku cekik kau!!"

jirannya terdengar lalu terkejut berok ...jirannye ketakutan kerane Wahid mempunyai Ilmu Hitam..
Beberape hari berlalu,
Minah dikhabarkan  Wahid ditemui mati.. akibat langgar lari,..Walaopon benci, tetapi Minah ttp menguruskan pengebumian jenazah suaminya itu..

jirannya bertanye kpd Minah " kau x takot ke minah, nnti suami kau korek tnh pastuh cekik kau ?"

minah menjawab selamba "x"

jirannye berase hairan .. dan bertanye kpd minah
"mengape kau x takot Minah?"

Minah menjawab " aku da tnm dye mengadap ke bawah.."

No comments:

Post a Comment